Follow by Email

Sunday, February 5, 2012

YA ALLAH..

ya Allah..ingin shaja ditepis perasaan ini...ya Allah..ku mohon kekuatan..adakah ini dikatakan dugaanmu utk ku...ku rasakan ia lebih berat drpd kehilangan dompetku..kehilangan hp ku.dalam skelip mata shj ianya berlaku..nmun kata redha dan sabar itu menenangkan smula hati ini..kerna itu smua duniawi.nmun timbul satu lagi perasaan dlm diri ini..hadirnya sukar utk dimengerti..lama aku memikirkannya...wajarkah aku...tegarkah aku..ya Allah. hati ini menangisi diri ini sndiri.dunia ini terlalu hina utk ditangisi...di stiap lgkah ku, ku ingin kan redha Mu ya Ilahi..kekuatan dlm diriku, kepunyaanMu ya Allah..seringkali aku berdoa, agar kekuatan Mu bersamaku..selalu, sentiasa dan selamanya..mengapa harus hadir perasaan ini..lama aku bertnyakan tntg hal ini pd diriku sndiri..bersoal jwb dgn rasa hati ku sendiri...namun gagal mencari di mana titik noktahnya...Ya Allah..pertahankanlah ia...pertahankanlah ia selama ia masih di jalanMu...

ya ALLAH..sdihya rasa di hati ini, pastiNya Engkau shj yg tahu..walau semanis mana, walau sedalam mana makna senyuman yg perlu ku ukirkan utk menyembuyikan rasa hati ini...pasti, dan aku pasti, Engkau shj yg tahu.biarlah hati ini berbicara hanya pd Nya..kerna Dia lebih Tahu akan segalaNya.Dia lebih mengerti keperluan hambaNya..

LA TAHZAN INNALLLAH HA MA'ANA..

mencintai Allah dan RasulNya, menjadikan seluruh kehidupan kita mempunyai roh sebuah kehidupan bernilai akhirat...SALAM MAULIDUR RASUL..

4:22 pagi..T.T

:::Bkanlah niatku utk mengelak itu adalah utk lari, nmun lbih kpd untuk menjaga..::::

No comments:

Post a Comment

言いたい こと